هسته های علمی

معرفی مسئول هسته:

امیرمهدی مظاهری

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

زمینه فعالیت هسته:

اپلیکیشن تخصصی کالای صنعتی و خدماتی مهندسی در صنایع پایپینگ، شیرآلات صنعتی، جوشکاری و خدمات بازرسی فنی برای تلفن همراه(اپلیکیشن متال تکنیک)

چکیده طرح

رشد روزافزون فضای مجازی به‌ویژه اینترنت و نرم‌افزارها برای پلتفرم‌هایی همچون تلفن‌های همراه موجب پیشرفت سریع و مویرگی کسب و کارهای اینترنتی در کنار فعالیت در طی سنوات گذشته در سمت‌هایی همچون مدیر فروش، بازرس فنی و مدیر تیم خرید در صنعت و بازارهای مرتبط و درک نیازسنجی و خلا صنعت و بازار و به تبع آن تحصیل و شرکت در دوره‌های تخصصی بین‌المللی در زمینه‌های پایپینگ، مهندسی جوش و بازرسی‌های غیر مخرب منجر به پدید آمدن ایده اپلیکشین کالا و خدمات مهندسی برای سهولت دسترسی به تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات صنعتی برای مصرف‌کنندگان و بازارهای میانی و ایجاد یک بستر مناسب و رقابتی برای فروشندگان گردید. هم‌اکنون با توجه به جایگاه پیشرو دانشگاه صنعتی امیرکبیر )پلی‌تکنیک تهران( و بستر مناسب شبکه جهانی USERN طرح مذکور بسیار نزدیک به فاز اجراشده است. بر کسی پوشیده نیست که صنایع ذکرشده تمام صنعت و یا نیاز کلی صنعت نبوده و فقط بخش کوچکی از آن را پوشش می‌دهد، امید است با اجرایی شدن طرح در آینده نه چندان دور دیگر رشته‌های مهندسی و صنایع نیز در این طرح وارد گردند.

معرفی مسئول هسته:

مهسا گل محمدی، کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر، گرایش صنایع رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر

زمینه فعالیت هسته:

آموزش نرم‌افزارهای کاربردی مانند Origin ، Maud، Xpert و مندلی

بررسی روش‌های مشخصه یابی نانو مواد

چکیده طرح

به‌طورکلی، موارد پیشنهادی پذیرفته‌شده برای زمینه‌ی تحقیقاتی و فعالیت در یوسرن امیرکبیر به شرح ذیل است:

.1 بررسی روش‌های مشخصه یابی نانو مواد

.2 آموزش بررسی الگوهای پراش اشعه ایکس توسط نرم‌افزار Xpert

.3 آموزش بررسی تحلیل فازی ماده‌های چند فازی به کمک نرم‌افزار Maud

.4 آموزش استفاده از نرم‌افزار origin و مندلی در متون علمی و مقالات

معرفی مسئول هسته:

شعله حاجب، کارشناسی ارشد مهندسی دریا -کشتی‌سازی-گرایش هیدرومکانیک

زمینه فعالیت هسته:

  1. ارتباط با صنعت در داخل و خارج از کشور
  2. برگزای کلاس و ورکشاپ آنلاین
  3. برگزاری ورکشاپ، کارگاه، مسابقات، ایده بازار، استارتاپ و …
  4. تبادل دانشجو و استاد
  5. نرم افزار و اپ های مختلف
  6. استحصال انرژی از منابع طبیعی
  7. حمل و نقل
  8. حوزه‌ی سلامت
چکیده طرح

تلاش بر این است که به عنوان واسط و هماهنگ کننده بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سایرکمپانی‌ها و آکادمی‌های بزرگ صنعتی در راستای تبادل تجربیات بین اساتید، دانشجویان و صنعت‌گران، معرفی نیروی کار و فراهم‌سازی بسترهای تحقیقاتی در دانشگاه‌های معتبر داخلی یا خارجی عمل شود این امر یقینا باعث تسریع در انجام پروژه‌ها و درک عمیق‌تر از آن‌ها خواهد بود.

ارتباط با صنعت داخل و خارج از ایران، ارتباط با اساتید بين‌المللی، بهره‌مندی از کلاس‌ها و ورکشاپ آنلاین دیگر دانشگاه‌ها، دریافت فرصت‌های مطالعاتی، امکان فعالیت در استارتاپ‌ها، امکان دریافت مشاوره، و بسیاری فرصت دیگر در انتظار دانشجویان علاقه مند به این طرح خواهد بود.

اهدافی که بیان شد در بستری بین المللی قابل اجرا هستند و دانشجویان علاقه‌مند بنا بر علاقه‌مندی خود یک حوزه یا چندین حوزه را میتوانند انتخاب کنند.

معرفی مسئول هسته:

علیرضا دولت یاری، کارشناس ارشد، تجهیزات نفت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر

زمینه فعالیت هسته:

آنالیز لحظه‌ای داده‌ها در صنعت نفت

چکیده طرح

داده یابی و داده‌کاوی و آنالیز داده‌ها ازجمله مباحث بسیار مهم در عصر پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف است که در هر زمینه‌ای که باشد از این داده‌کاوی و آنالیز داده‌ها به‌منظور بهبود سیستم موردنظر استفاده می‌شود. اما در برخی زمینه‌ها برای بهبود سیستم نیاز به آنالیز لحظه‌ای اطلاعات وجود دارد. یکی از این زمینه‌ها برای بشر انرژی و استفاده از منابع سوخت‌های فسیلی برای تولید انرژی است که یکی از حساس‌ترین و پرهزینه‌ترین صنایع است . ازآنجایی‌که کشور ما، یکی از غنی‌ترین کشورها درزمینه‌ی سوخت‌های فسیلی است این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آنالیز لحظه‌ای داده‌ها (RTM) در واقع آنالیز و بررسی داده‌ها بلافاصله بعد از دریافت و موجود شدن داده‌های موردنظر در لحظه است. به عبارت دیگر کاربر قادر به تفسیر و نتایج رهگیری از داده‌ها در یک زمان کوتاه و به سرعت پس از دریافت داده‌ها باشد. به طور کلی در هر صنعتی، RTM این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند پارامترهای موردنظر خود را خیلی بهتر مدیریت کنند.

شاید بزرگ‌ترین کاربردهای آنالیز لحظه‌ای داده‌ها و داده‌کاوی برای حفظ سلامتی و زندگی نیروی کار و انسان، کاهش ریسک‌های موجود در منابع، بهبود عملکرد در سرویس‌ها و فرآیندهای مختلف، بهبود کارایی مدیریت منابع، بهبود کیفیت عمر منابع و فرآیند و بسیاری از مزایای دیگر است.

معرفی مسئول هسته:

حامد ایرانی، کارشناس ارشد مهندسی برق کنترل

زمینه فعالیت هسته:

سیستم کنترل و مانیتورینگ تحت وب

چکیده طرح

با توجه به نیاز روزافزون در سیستم‌های کنترل صنعتی بر آن شدیم با تکیه بر توانایی بالقوه شبکه جهانی USERN طراحی و ساخت سیستم کنترل و مانیتورینگ تحت وب را پیش ببریم. سیستم‌های کنترل، امروزه جزئی جداناشدنی و یکی از ارکان اساسی طراحی سیستم‌هاست. فراگیری کاربرد مبانی طراحی و تحلیل سیستم‌های کنترل، سیستم‌های کاربردی خانگی تا سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و نیز اشکال نوظهور فناوری مانند رباتیک و سیستم‌های هوشمند را شامل است

 هر سیستم با توجه به نحوه عملکرد خود، از سنسورها و عملگرهای متفاوتی بهره می‌برند این سنسورها و عملگرها می‌توانند به‌صورت بی‌سیم و باسیم به کار گرفته شوند، اما برای جمع‌آوری داده از سنسورها و همچنین اعمال فرامین کنترلی انتخاب ما نرم‌افزار  LABVIEWمی‌باشد زیرا با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان با یک کامپیوتر معمولی یک سیستم کنترل و مانیتورینگ صنعتی را راه اندازی کرد

معرفی مسئول هسته:

فرشته اردو، کارشناس ارشد مهندسی مکانیک

زمینه فعالیت هسته:

بررسی فنی سیستم های تهویه مطبوع شامل انواع سیستم های سرمایش و گرمایش در مناطق مسکونی، اداری، تجاری و…. با استفاده از انرژی های تجدید پذیر (انرژی خورشیدی و…)

چکیده طرح

به عبارت ساده، انرژی که از خورشید دریافت می شود را انرژی خورشیدی می گوییم. خورشید یکی از منابع انرژی شناخته شده برای ما انسان ها است و مقدار انرژی که از خورشید به ما می رسد، قابل اهمیت زیادی است. ۹۹ درصد  انرژی های زمین از خورشید تامین می شوند که طی میلیون ها سال این انرژی به صورت های دیگر انرژی تبدیل شده است. برای قرن ها ما انسان ها از انرژی خورشیدی در تولید محصولات کشاورزی، استخراج نمک از دریا و …. استفاده نموده ایم. اما ما می توانیم با استفاده از پنل های فتوولتائیک خورشیدی ( Solar PV ) انرژی خورشیدی را به برق تبدیل می کنیم. البته تمام  انرژی خورشیدی قابل دریافت نیست، ۷۰ درصد این انرژی توسط زمین جذب شده که به طور بالقوه ای برای ما انسان ها مفید است و مابقی به فضا بازتاب می شود.به عنوان اهداف و چشم اندازهای این محصول می توانم به بررسی فنی سیستم های تهویه مطبوع با استفاده از انرژی های تجدید پذیر (انرژی خورشیدی و…) اشاره کنم. سیستم های تهویه مطبوع شامل انواع سیستم های سرمایش و گرمایش در مناطق مسکونی، اداری، تجاری و…. می باشد البته تامین سرمایش و گرمایش مناطق مختلف در شهرها، روستاها و… از اهمیت بسزایی برخوردار است. سیستم های سرمایش خورشیدی یکی دیگر از روش های کارآمد استفاده از انرژی خورشیدی است که باعث ایجاد برودت در تهویه مطبوع خانه های ما می شود. خصوصا برای نواحی گرم که آفتاب فراوانی در آن جا وجود دارد استفاده از سیستم های سرمایش خورشیدی مزیت های زیادی را برای مردم آن نواحی به ارمغان می آورد. بر خلاف دیگر سیستم های خورشیدی مانند آبگرمکن های خورشیدی، در سیستم سرمایش خورشیدی، بیشترین تقاضا برای تامین سرمایش زمانی است که تابش انرژی خورشیدی بیشتر باشد از این رو ترکیب شدن انرژی گرمایی خورشید و سیستم های سرمایش خورشیدی قابل اهمیت بسزایی می باشد. در اقلیم های آفتابی، در فصول گرم، هوا به طرز نامطلوبی گرم می شود به طوری که نیاز به سیستم تهویه مطبوع برای ایجاد هوای خنک به شدت احساس می شود. اگر چه سیستم های برقی تهویه مطبوع به استاندارد ها و کیفیت بالایی رسیده اند اما از آنجایی که بیشتر سیستم های برودتی از کمپرسور استفاده می کنند دارای مصرف برق بسیار بالایی هستند. بنابراین سیستم های برودتی در آینده نیاز به یک انرژی تجدید پذیر برای تامین انرژی ورودی دارند. هدف از اجرای این محصول ویژگی های قابل توجه آن در مقایسه با هزینه های بسیار هنگفتی است که امروزه برای تولید سوخت مورد نیاز این دستگاه ها در کشور صرف می شود. بنابراین، این دستگاه های تهویه مطبوع از نظر اقتصادی، محیط زیستی، فنی و مهندسی و… از کیفیت بسیار بالایی بهره مند هستند.

معرفی مسئول هسته:

شیوا آقازاده، دانشجوی مقطع دکترا در رشته­ ی مهندسی نساجی گرایش تکنولوژی

زمینه فعالیت هسته:

برگزاری رویدادهای مختلف در زمینه­ ی صنعت نساجی به ­صورت مجازی برای دانشجویان و علاقه مندان به این زمینه

چکیده طرح

همان‌طور که می­دانید امروزه دنیا، دنیای تکنولوژی است و هرروز سرعت پیشرفت آن بیشتر می شود. اگر کسی همگام با آن، پیشرفتی در توانایی­ ها، کار و یا حرفه­ ی خود ایجاد نکند، از مسیر عقب می­ ماند. یکی از راه­ هایی که می­ توان به کمک آن در دنیای مدرن امروزی عقب نماند، به‌روزرسانی اطلاعات خود و یادگیری توانایی­ های لازم و مرتبط با کار و اهداف خود است. یکی از راه­ های برگزاری رویدادها و همایش ­های مختلف، برگزاری آنها به ­صورت مجازی مانند برگزاری وبینارهای مختلف است.

معرفی مسئول هسته:

رضا شاکری، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته‌ی عمران، گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

زمینه فعالیت هسته:

طراحی و اجرا نرم افزار تحت وب (Web Based) برای ایجاد یک پایگاه جامع و منسجم شبکه اطلاعات ملی و فراملی پیرامون آب‌ های زیرزمینی 

چکیده طرح

محصول نهایی طراحی و اجرا نرم افزار تحت وب (Web Based) برای ایجاد یک پایگاه جامع و منسجم شبکه اطلاعات ملی و فراملی پیرامون آب‌ های زیرزمینی می‌باشد. با توجه به پیشرفت و استفاده روز افزون از نرم افزار های تحت وب در علوم مختلف به علت مزیت آنها که تواناتر و مدرن تر نسبت به نرم افزار های ویندوزی می‌باشد، لذا استفاده از این نوع نرم افزارها در سال های آینده به عنوان اولین نسل از نرم افزاهای تحت وب در زمینه‌ی علوم مهندسی آب الزامی می‌باشد.

     علم آب های زیرزمینی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با نظر به اینکه درصد عمده ای از مصارف آب بشر از این منبع می باشد (بیش از 63 درصد از آب مصرفی در ایران از این منبع می‌باشد.) و با در نظر گرفتن این موضوع که کشور پهناور ایران در اقلیم گرم و خشک و با محدودیت منابع آبی مواجه است، توجه به این چالش بسیار مورد توجه واقع شده است. نرم افزار تحت وب به عنوان اولین نسل از شبکه‌ های مدرن ارتباطاتی و همچنین نبود یک شبکه جامع و کاملی از اطلاعات کمی و کیفی موجود به صورت یکجا و در یک پایگاه اطلاعاتی از مزیت های این طرح می‌باشد.

     این طرح به صورت کلی در دو فاز قابل اجرا می‌باشد. در فاز اول این طرح، ابتدا به جمع آوری اطلاعات استان های مهم ایران (و سپس در وهله‌ی دوم، تمام استان ها) در زمینه آب های زیرزمینی در زیر موضوعات کیفی و کمی از طریق وزارت نیرو و استفاده از تصاویر سنجنده ها و ماهواره های فضایی (حداقل 6 ماه) پرداخته می‌شود. در فاز دوم، طراحی نرم افزار و ارائه خروجی های لازم بر اساس تقاضای کاربر می‌باشد. خروجی های لازم در این فاز بر اساس تعریف و وارد کردن اطلاعات استخراج شده از فاز اول طرح به نرم افزار و با استفاده از زبان های برنامه نوسی کامپیوتری می‌باشد. فاز دوم در واقع سخت ترین و زمان برترین قسمت این طرح می‌باشد که حداقل زمان مورد نیاز برای این فاز، 1 سال می‌باشد. (این طرح قابیلت پیاده سای در مناطق خارج از ایران و کشور های دیگر را نیز دارا می‌باشد که در صورت لزوم در آینده توضیحات تکمیلی تری داده خواهد شد.)

معرفی مسئول هسته:

سیدمعین‌الدین آیت‌اللهی، کارشناس ارشد مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی

زمینه فعالیت هسته:

ایجاد یک بستر همکاری پایدار بین دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، افراد ماهر، و صنایع مختلف است با محوریت دانشگاه

چکیده طرح

این طرح، زمینه‌ساز یک بستر همکاری پایدار بین دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، افراد ماهر، و صنایع مختلف است که به محوریت دانشگاه برگزار خواهد شد. مراحل انجام طرح به این صورت است که در ابتدا، دوره‌های آموزشی رایگان مهارت افزایی در زمینه‌های تخصصی برای دانشجویان برگزار می‌شود (در رشته‌های مختلف). در مرحله‌ی دوم، ارزیابی انجام می‌شود و دانشجویانی که این دوره‌ها را با کیفیت قابل قبول سپری کرده‌اند، مجاز به شرکت در کارگروه‌های تخصصی برای انجام پروژه‌های واقعی و صنعتی خواهند شد. در مرحله‌ی سوم که مرحله‌ی دریافت پروژه از صنایع و شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی است، کارگروه‌های ذکر شده وارد عمل شده و این پروژه‌ها را به انجام می‌رسانند. کارگروه‌ها تحت نظارت افراد دارای مهارت و تجربه‌ی کافی تشکیل می‌شود و مراحل انجام پروژه توسط اعضای کارگروه توسط مسئول کارگروه رصد می‌شود. این طرح فضایی را فراهم می‌کند که دانشجویان هر دوره، به متخصصان و مدیران کارگروه‌های ادوار بعد تبدیل شوند و تخصص و مهارت کاربردی، درون بدنه‌ی علمی دانشگاه نهادینه شود.

مزایای شرکت در طرح

  • بهره‌مندی از آموزش‌های کاربردی رایگان در جهت افزایش مهارت‌های تخصصی و فردی
  • مجوز ورود به کارگروه‌های تخصصی و بهره‌مندی از دانش و تجربه‌ی افراد خبره حین انجام پروژه، در صورت با موفقیت سپری کردن دوره‌ها
  • بهره‌مندی از درآمد حاصل از انجام پروژه‌ها
  • اعطای گواهینامه‌ی عضویت در کارگروه‌ها برای اعضاء

معرفی مسئول هسته:

زینب بخشی نفوتی، دانشجو کارشناسی ارشد مهندسی ساختارهای نانولیفی

زمینه فعالیت هسته:

برگزاری کلاس ­ها و کارگاه مقاله نویسی، ترجمه مقاله و رزومه­ نویسی و نرم افزار­های برنامه نویسی، مهندسی و اماری

چکیده طرح

محوریت اصلی این هسته برگزاری کلاس­ ها و کارگاه مقاله نویسی، ترجمه مقاله و رزومه­ نویسی و نرم افزار­های برنامه نویسی، مهندسی و اماری و در انتها اهدا مدرک معتبر به شرکت کنندگان و استفاده از این افراد اموزش داده شده برای همکاری در فعالیت­ های یوسرن می­ باشد.

از دوستان علاقه مند و با انرژی که روحیه انجام کار گروهی دارند دعوت به همکاری می­شود که این عزیزان می­ توانند در مدت زمانی که در هسته فعالیت می­ کنند، به انتخاب خود افراد در یکی از دوره­ های آموزشی دفتر یوسرن بطور رایگان شرکت نمایند.

معرفی مسئول هسته:

زینب بخشی نفوتی، دانشجو کارشناسی ارشد مهندسی ساختارهای نانولیفی

زمینه فعالیت هسته:

ارتباط  دانشجویان در تمامی مقاطع با محیط کار و ایجاد فرصت شغلی برای آن­ ها

چکیده طرح

هدف این هسته ارتباط  دانشجویان در تمامی مقاطع با محیط کار و ایجاد فرصت شغلی برای آن­ها می ­باشد که در دو بخش صورت می­ گیرد. بخش اول به این صورت می­ باشد که هسته به عنوان پل ارتباطی بین دانشجویان و صنعت عمل می­ کنند که این همکاری می­ تواند در قالب کاراموزی یا پروژه کارشناسی بر عهده دانشجویان قرار بگیرد تا علاوه بر آشنایی با روند کاری رشته خود و خودشان را برای محیط کار که در خارج دانشگاه آماده سازند.

بخش دوم برگزاری انواع کارگاه­ های ایده پردازی و استارت­ آپ می­ باشد تا دانشجویان به کمک این جلسات بتوانند کسب و کار خود را پس از اتمام تحصیل راه بیاندازند.

از دوستان علاقه مند و با انرژی که روحیه انجام کار گروهی دارند دعوت به همکاری می ­شود که این عزیزان می­ توانند در مدت زمانی که در هسته فعالیت می­ کنند به انتخاب خود افراد در یکی از دوره­ ها ایده ­پردازی و استارت­اپ دفتر یوسرن بطور رایگان شرکت نمایند.

معرفی مسئول هسته:

حسین شمس، دانشجوی مقطع دکتری مهندسی عمران – محیط‎ زیست

زمینه فعالیت هسته:

افزایش دانش و تخصص در حوزه‎ های گوناگون و  ارتقای مهارت‎ های گروهی، جهت پیدایش بسترهای شغلی مناسب برای افراد

چکیده طرح

  با توجه به پیشرفت‎ های عصر کنونی و رقابت‎های تنگاتنگ داخلی و بین‎ المللی چه در سطح آکادمیک و چه در صنایع، مهم ترین چالش انجام تحقیقات مفید و ثمربخش، نبود روش های صحیح و بروز در مراحل گوناگون اجرای آن هاست. امروزه بحث سرعت در نتیجه‎گیری در کنار افزایش صحت و دقت آن و مهم‎ تر از همه، کاهش هزینه‎ های تحقیقاتی و مصرف منابع، به یک چالش اصلی و جدانشدنی در تحقیقات تبدیل شده است.

مشارکت علاقه‎ مندان به فعالیت ‎های این واحد، علاوه بر افزایش دانش و تخصص ایشان در حوزه ‎های گوناگون و  ارتقای مهارت‎ های گروهی، موجب پیدایش بسترهای شغلی مناسب برای افراد نیز خواهد شد. شایان ذکر است که همکاری در این واحد علاوه بر مزایای یادشده، همراه با درآمدزایی برای افراد، بسته به تخصص ایشان خواهد بود.

معرفی مسئول هسته:

مژده حدادی، دانشجوی مقطع دکتری شیمی بیوتکنولوژی

زمینه فعالیت هسته:

  1. مشارکت، مشاوره و داوری در حوزه نگارش و ثبت اختراعات داخلی و بین المللی
  2. تجاری سازی، منتورینگ و داوری ایده ها و محصولات در حوزه بیوتکنولوژی
  3. فرمولاسیون دارویی و گیاهان دارویی، طب سنتی
  4. برگزاری ورکشاپ، رویداد و کنفرانس و مهارت افزایی
  5. مشارکت در نگارش و چاپ مقاله و طرح ها
چکیده طرح

هدف ایجاد ارتباط و تبادل تجربیات دانشجویان و دانش آموختگان با صنعت، مشارکت و مشاوره در حوزه ثبت اختراعات، تجاری سازی و منتورینگ ایده ها و محصول ها، برگزاری کلاس، رویداد و کنفرانس در حوزه بیوتکنولوژی داخلی و بین المللی، ارتقا رزومه و مهارت افزایی جهت جذب در شرکت ها و سازمان ها

استاد راهنما و مسئول هسته:

دکتر روح الله باقرزاده

  • عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • مدیر موسسه مواد و فناوری های پیشرفته نساجی

اعضای اصلی هسته:

ریحانه نبیونی (سرپرست زیرگروه مهندسی بافت و پزشکی بازساختی)

محمدجواد اکبری (سرپرست زیرگروه فرآیندهای پیشرفته)

سیمین بختیاری (سرپرست زیرگروه منسوجات پزشکی)

مبین عظیمی (سرپرست زیرگروه دستگاه های پوشیدنی نساجی)

زمینه فعالیت هسته:

پشتیبانی و هدایت دانشجویان جهت مشارکت در فعالیت ها و فرصت های بین المللی شامل:
• برگزاری رویداد ها ،کارگاه ها و کلاس های آموزشی.
• ایجاد یک بستر تعامل و همکاری میان انجمن های تخصصی علمی و پژوهشی کشور با هدف برگزاری دوره های مشترک و منسجم.
• مشاوره و مشارکت در نوشتن پروپزال، مقاله و سایر فعالیت های علمی.
• انجام پروژه های تحقیقاتی تخصصی بین رشته ای در ابعاد بین المللی مرتبط با عنوان کلی.
• پیگیری و تسریع دریافت کمک هزینه های بین المللی جهت انجام همکاری ها.
• چاپ نشریه.
• میزبانی و هدایت دوره های کارآموزی برای دانشجویان بین المللی.

چکیده طرح

• در اولین گام شکل دهی روابط گسترده بین المللی با اساتید، پژوهشگران و دانشجویان فعال در زمینه های مرتبط با موضوع اصلی از طریق مکاتبات و برگزاری رویداد های بین المللی برای ایجاد زمینه ای برای مشارکت های بیشتر در سطح بین المللی صورت می گیرد.

• توسعه ی این روابط برای انجام رویداد های مشترک بین المللی.

• ایجاد بستری برای نگارش پروپوزال مشترک در راستای دریافت گرنت های بین الملل.

• چاپ نشریه تخصصی به صورت دوفصل نامه برای ایجاد دسترسی بیشتر با نگرش تحلیلی و تخصصی بر جدید ترین پژوهش های انجام شده در سطح بین المللی به زبان انگلیسی.

• برگزاری کارگاه های آموزش نرم افزار های تخصصی و میان رشته ای متناسب با نیاز جامعه علمی و صنعت به زبان انگلیسی و فارسی.
• برگزاری رویداد های فصلی بین المللی جهت ایجاد بستری برای تعامل و همکاری سازنده میان پژوهشگران و فعالان صنعت.

برای عضویت در هسته های علمی فرم زیر را پر کنید و در قسمت مشخص شده نام هسته ی علمی ای را که علاقه مند به عضویت در آن هستید را فقط علامت بزنید.

در صورت بروز خطا هنگام ثبت نام با ادمین کانال تلگرام ارتباط برقرار نمایید.